9 augusti 2007

Hemma!

Jag kan bara säga som Maria. Jag blev anfallen av en förkylning i Frankrike. Vi var först i London på besök hos Marias syster. Vi åt bland annat på Jamie Olivers reataurang Fifteen. Sedan tog vi tåget till Paris där vi köpte oss varsitt busskort och åkte runt för att se de olika sevärdigheterna. Mycket roligare än ta de speciella turistbussarna. Sedan åkte vi till Alsace, hyrde bil och köpte vin. Slutligen tog vi nattåget hem.

Förutom förkylningen är nackdelen att jag nu inser ännu mer att det är dags för en nyare bil.
I övrigt var det en mycket rolig och givande resa. Det var extra roligt att få träffa Marias syster Malin.

Det får bli mer än annan dag när jag är friskare och gått igenom de 600+ fotona jag har tagit.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tittar gärna på lite kort, men det låter som att du ska gallra dom först.

/Camilla