16 maj 2007

Klåpande telefonbolag

Idag fick jag ett brev från Tele 2. "Tack för att du valt T2 Svar,..." Jag har inte valt någon telefonsvarare, jag hatar telefonsvarare. Ringer kundtjänst, man får knappa in svar tills man blir blå. Det är inlagt den 8 Maj, får jag till svar. Min blogg kan bekräfta att jag då pratade med dem då. Jag frågade då explicit vad skillnaden var mot mitt dåvarande abonnemang jämfört med deras erbjudande. "Nej det är ingen skillnad." Jag säger bara klåpare, telefonbolagen gör allt för att lura av kunderna pengar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Magnus.

Jag jobbar med kund- och teknikfrågor på Tele2, och vill gärna kolla upp vad som har hänt och hur det kommer sig att du anser dig fått en tjänst du inte har beställt.

Vänligen kontakta mig på martin.larsson@tele2.com .

Med vänliga hälsningar
Martin Larsson, produktchef, Tele2