24 oktober 2007

Tele2 ger verkligen inte upp

Jag har tidigare blivit lovad av Tele2 att de inte skall ringa mig med marknadsföring. Tyvärr verkar inte Tele2 klara av att hålla ordning på att en kund med samma personnummer som har ett fast abonnemang och ett mobilt är samma person. Nu när jag precis har har aktiverat mitt byte till Halebop så ringer Tele2 till min fasta telefon och har ett "jätte bra erbjudande" då jag har haft ett registrerat kontankort hos dem. Min fru informerar att jag har avsagt mig deras telemarknadsföring. Säljtjejen blir då sur.

Tele2, om ni tror ni skall få tillbaka mig som kund: "GLÖM DET!"

Läs mer om vad jag tidigare skrivit om hur illa behandlad man blir av Tele2 som kund här.
Jag måste försöka göra av min ringpott med ersättning snabbare. Jag får väl ringa några utlandssamtal.

Inga kommentarer: