14 oktober 2007

Tapetrivandet fortsätter

I sakta mak fortsätter tapetrivandet i vardagsrummet. Snart är all tapet borta. Då återstår "bara" slipandet innan uppbyggnaden kan påbörjas. Tyvärr så är inte det så bara. Vi har idag satt för alla öppningar in i vardagsrummet och börjat provslipa på en av väggarna som är tom på tapet. Det kommer att bli mycket jobb.

Vi har också bestämt hur vi skall rusta upp valvet. Vi kommer att limma, spackla och måla.

På onsdag slutar min mobil vara Tele2-mobil och blir istället en Halebop-mobil. Numret blir det samma. Det blev något tekniskt fel först när jag anmälde mig till Halebop, där av att det har tagit lite tid. På Onsdag skall jag tipsa Maria om Halebop, som om hon inte redan viste det. ;-) När hon har konverterat kan vi ringa gratis till varandra.

Jag hoppas jag får igång GPRS:en ordentligt. Jag skulle vilja börja använda Google mail och kalenderfunktioner i mobilen.

Inga kommentarer: