2 juli 2007

ComBort

Som jag tidigare skrivit om så har bostadsföreningen slutit avtal med ComHem. Avtalet innebär att avgiften ingår i hyran. Givetvis så klarar inte ComBort att hantera det hela utan drog ändå pengar från mitt konto ändå. Så det var idag bara att ta till luren och få dem att fixa. Inte nog med att de gör fel, när man skall ringa och få dem att rätta till det får man mellan varje val lyssna på en ramsa av reklam. Visst kan de köra lite reklam medan man väntar, men inte medan man gör sina menyval. Tjejen jag pratade med var lika förvirrad och omedveten om vad för avtal som gällde som henne jag pratade med när jag omvandlade mitt avtal. Nå väl, jag bör ha fått tillbaka mina pengar i slutet av veckan. De får gå till ett par goda Cremant de Alsace på semestern.

För övrigt anser jag att vädret har varit perfekt idag. Inte för varmt, inte för kallt och inget regn.

Inga kommentarer: